sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Kirjoja...



Saila esitteli jokin aika sitten tämän kirjan,
 kiinnostuin,
 luin, sivumäärältään huikea mutta hyvin nopea lukuinen.
 Suosittelen. Hyvä kirja.
 
 
 



Myös muutaman klassikon olen nyt lukenut:
 
 
 

 sekä
 
 
 

Sinuhe oli minulle liian hidastempoinen, 
 jopa pitkäveteinen, mutta urheasti sen loppuun asti sain.

Pikku naisia,
 nuorten klassiko, hauska, tunteikas, nopealukuinen.

Sitten vähän jouluisempaa ;D
Tähän olen kerännyt nyt, minulle ainakin, ajankohtaiset kirjat ja lehdet,
 lähes kaikki...





Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!










2 kommenttia:

  1. Ai että, kiva kun tykkäsit! Eikö ollut mukaansatempaava? Ja aika huikea.
    Minä en ole koskaan lukenut Sinuhea, ehkä joku päivä.. Waltarin novelleista olen pitänyt todella paljon. Mutta ne ovatkin nopealukuisia!

    VastaaPoista
  2. Saila:
    Tykkäsin, nimenomaan mukaansa tempaava, vielä olisi voinut jatkaa...
    Sinuhe, no, se ei ollut minun kirja.
    Jonkun Waltarin olen kauan aikaa sitten lukenut, en ees muista minkä, oiskohan sitten ollut kouluajan "pakko lukea kirjoja"..

    VastaaPoista