perjantai 20. heinäkuuta 2012

Kirjoja...



Mikkelin kenkäverossa törmäsin kirjojen kierrätykseen,
bookcrossing. 
Nappasin sieltä mukaani kirjan
Riina Katajavuori; Lahjat.
Luettuani vapautin kirjan
Mukava idea johon en aiemmin ollut törmännyt.


 
 
 
Muita kesän aikana lukemiani kirjoja:
 
Toim. Johanna Hurtig, Mari Leppänen: Maijan tarina
Aki Ollikainen: Nälkävuosi
Deborah Smith: Risteilevien polkujen kahvila
Hanna Tuuri: Orapihlajapiiri
Lauren Weisberger: VIP-ihmisiä
Lauren Weisberger: Haluan Harry Winstonin
Lauren Weisberger: Paholainen pukeutuu Pradaan
Pauliina Susi: Ruuhkavuosi
Herman Lindqvist: Madame de Pompadour
Alice Munro: Kerjäläistyttö
Joanne Harris: Riimut




Nyt on luettavana Joanne Harris: Herrasmiehiä ja Huijareita.






12 kommenttia:

  1. Minäkin luin sen Maijan tarinan kun siitä aiemmin vinkkasit. (Ja kyllä minä kiehahdin!)
    Harrisin kirjat ovat olleet hyviä, tämä Herrasmiehiä ja huijareita tosin ei ollut oikein minun mieleeni.

    VastaaPoista
  2. Myrsky:
    Minulle Maijan tarina oli pienoinen pettymys. Mainonta ja media olivat kohunneet siitä niin paljon että jotenkin odotin enemmän...

    Herrasmiehiä ja huijareita taas on vienyt täysin mukanaan ;D
    Harrisin Riimuja vähän epäilin onkohan "minun", mutta olin väärässä, se olikin mainio teos.

    VastaaPoista
  3. Voi... minä en ole lukenut mitään, paitsi selaillut joitain lehtiä. Mutta ethään sinäkään velvollisuudesta tai työksesi ole lukenut, vaikka sinulla oikein iso pino onkin luettuna. Minulla on täällä kesälomalla pino kirjoja mukana. Aika menee kissojen kanssa ja pihahommissa.

    VastaaPoista
  4. Paula:
    Sinulla riittää varmasti touhua kissoissa, aika sujahtaa siinä sukkelaan ;)

    Minulla taitaa aina joku kirja olla kesken, varsinkin iltaisin luen paljon...

    VastaaPoista
  5. Joanne Harris kuuluu suosikkeihi. Varsinkin ne ihanat ruokajutut, Appelsiinin tuoksu ja Kesäviiniä. Herrasmiehiä ja huijareita meni keväällä, Riimuja en olekaan vielä lukenut. Minusta tuollainen kirjakierrätys on upea asia.

    VastaaPoista
  6. Onpa ihana idea tuo bookcrossing!

    VastaaPoista
  7. Cheri:
    Minulle tämä kirjailija oli uusi. Pitää minunkin nuo mainitsemasi kirjat etsiä käsiini ;)
    Hyviä lukuvinkkejä ottaa aina mielellään vastaan ;D

    VastaaPoista
  8. En todellakaan ole mikään trendien haistelija, mutta tuosta Bookcrossinginsta olen sattumoisin kuullut kierrätysmessuilla vuonna 2009! Minulla on jopa Bookcrossing tilikin! :) Taitaa olla rekisteröity Naukulan Mammalle! Hyviä kesäkirjoja sinulla :)

    VastaaPoista
  9. Naukulan Mamma:
    Minulle tämä bookcrossing oli täysin uusi juttu ;)
    Jonkinnäköinen kirjahamstraus on nyt meneillään ja lukuinto kova. Mukava kun yöllä saa lukea eikä tarvitse kelloa kytätä ja herätystä pelätä ;D ;D

    VastaaPoista
  10. Hyvää lukemista! Herrasmiehiä ja huijareita on minusta jopa Harrisiksikin loistava. Ja sitäpaitsi yllättävä.

    Bookcrossingista olen minäkin kuullut puhuttavan, mutta mitään sen suurempaa tietoa tai kokemusta ei asiasta ole.

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  11. Henna, Friede ja Figo:
    Herrasmiehiä ja huijareita, minä tykkään, yli puolet olen lukenut ja saa nähdä mitä jatkossa tapahtuu...

    Hieno idea tämä bookcrossing ;)

    Oikein mukavaa viikonloppua teillekin!!

    VastaaPoista